Nä, alltså..

I tisdags ringde de äntligen från verkstan och sa att tändningslåset till min bil hade kommit, det var på tiden! Så igår på eftermiddagen lämnade jag in den och idag bytte de tändningslåset och gjorde servicen. Efter jobbet blev jag skjutsad till verkstan av en kollega. Gick in hos dem och fick betala för hela spektaklet. 7025 kr... yippie.
 
När jag sedan gick ut och skulle starta bilen ville den såklart inte starta... Mekanikern kom ut och testade han också. Konstaterade att det inte gick och sa att han skulle ta den för att programmera om nyckeln igen imorgon. Så.. fick alltså betala för allt jobb de gjort men fick inte tillbaka min bil utan de lånade ut den här.
 
 
SÅ FRUKTANSVÄRT LESS PÅ DETTA!!
 
Aldrig mer denna verkstad..

Kommentarer
Postat av: Gurv

Repa lånebilen och skär sönder bilklädseln om du måste betala mer.

2013-05-23 @ 22:20:04
Postat av: ewa

Tycker egentligen att du skulle ta och kontakta kommunens konsumentvägledare för att kolla om de får göra så här. Dessutom ska du då inte betala ett öre mer för det de ev nu har fixat. Gråt eller skrik! Eller se stöddig ut!!

2013-05-26 @ 11:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0