40-årspartajet

Ja jag vet inte hur jag ska göra det här inlägget kort, det kommer bli
i stort sett omöjligt. Var ju på Anders och Gustavs födelsedagsfest igårkväll,
supertrevligt var det måste jag säga! Gustav tog min kamera och
sprang runt och fotade alla, 245 bilder från kvällen blev det
jag ska försöka plocka ut det bästa :P Temat på partyt var ju wikipedia
(som jag skrev om i detta inlägg) och jag skulle vara utklädd till TV!


Here is the result ^^


Det ena födelsedagsbarnet var en blomma.


Och det andra var en animégubbe.


Benne var en "vacker" kvinna ^^
Men om jag ska fortsätta säga vad alla
var utklädda till (de jag har lagt upp var
bland de bästa) kommer ni somna innan det här inlägget
är slut så nu går vi vidare med en rolig bild!


Gustav håller i kameran och säger:
"Hoppa på tre! *väntar en stund* TRE!"
Jag tror inte alla hann med riktigt...


Och självklart var det några som (nästan)
bosatte sig i musikrummet :)


En till ganska lustig bild. Bennes urringning
verkar rätt intressant! Han hade faktiskt
problem med en knapp! Och Anders.. Tjaa, han
petar på Benne med en aluminiumfolie-inslagen pinne.


Vad är en födelsedagsfest utan presentöppning?
Anders fick kakor = Anders glad


Och poi blev det såklart :)
Nu har jag rationaliserat bort många bilder
om det finns önskemål på fler kan jag lägga upp det
men nu får det räcka för den här gången. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0